Gedeeltelijke storing

Incident Report for Stuurlui

Resolved

De serverproblemen zijn verholpen en alle systemen functioneren weer naar behoren. We blijven de komende dagen actief monitoren om de stabiliteit te waarborgen.

We stellen een incidentrapport op en zullen dit binnenkort publiceren op status.stuurlui.nl.

Dank voor je geduld en begrip tijdens de storing. Heb je vragen of feedback? Neem dan gerust contact met ons op.
Posted Jun 12, 2025 - 22:26 CEST

Identified

Op dit moment ervaren onze servers bij Kinsta problemen waardoor websites mogelijk tijdelijk onbereikbaar zijn. De oorzaak ligt bij een brede storing bij Cloudflare — een externe partij die wereldwijd veel internetverkeer beveiligt en versnelt. Kinsta maakt gebruik van hun diensten, waardoor deze storing ook bij ons effect heeft.

De storing wordt actief onderzocht door Cloudflare, en ook Kinsta monitort de situatie nauwlettend. Beide partijen houden een statuspagina bij voor updates:
• Cloudflare: cloudflarestatus.com
• Kinsta: status.kinsta.com

We houden de situatie nauwlettend in de gaten. Zodra er nieuwe informatie is, brengen we jullie direct op de hoogte.
Posted Jun 12, 2025 - 20:42 CEST

Update

We are continuing to investigate this issue.
Posted Jun 12, 2025 - 20:22 CEST

Investigating

Momenteel ervaren wij problemen met de server van onze hostingpartij. Ons technische team is op de hoogte gebracht en is bezig met het onderzoeken van deze storing.

We verontschuldigen ons voor het eventuele ongemak dat dit veroorzaakt en stellen alles in het werk om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Partial outage (oranje) / Major outage (rood)
In het geval van een gedeeltelijke storing is een gedeelte van de websites op een server door caching nog bereikbaar. In het geval van een volledige storing zijn alle websites op een server volledig onbereikbaar. Lees meer over downtime op https://support.stuurlui.nl/helpdesk/downtime
Posted Jun 12, 2025 - 20:20 CEST
This incident affected: Kinsta servers and Kinsta - Datacenter Eemshaven.